Tradisyonel olarak demografik bilgilere bakarak örgülmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun şehir analizleri bağırsakin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir takip kimliğini sitenize beslemek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, iş, gelir ve bağ alanları kabil bileğçalışmakenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların çalışmaletmeniz bağırsakin farklı bileğerlere ehil olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden görünmek suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok kazanım sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde peylemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En etkili etkinliği, munis maliyette ika zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı varyasyon hakikaten olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde iz düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin geçmiş plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya sarrafiyeladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde bileğçalışmati. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle beraberinde çıktı “ne istersem onu düzenırım” devri sarrafiyeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baz radde mehabetli gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü şekilde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Marifet ve iletişim teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zorlamasız erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına değin iş proseslerini bileğçalışmatirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olanaklı oldu.