Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizöteü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca hareket ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sürdürmek derunin en münteşir kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının teferruatlı açıklamalarını dunda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en skolastik ve en kazançlı aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu temas noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak derunin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni düzenırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri sarrafiyearı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine bağlantılar ve uygulayım özetler evet da iş özetleri için fen derunerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek adına açılmasını ve okunmasını temin etmek derunin haysiyet çıkarmak eleştiri ögönen taşır. Kişiye özel derunerik ve ilişki çekici teklifler katılımı tasarruf etmek konusunda çok aksiyone yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla bile çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir abra monte etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en dermanlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Sefa ve araştırı derunin video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem bile B2C tüketicileri satın gurur kararlarını video sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama bellik üstelikındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını artırır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C derunerik pazarlama stratejilerinin yıllardır zaviye taşı konumunda. Videoteyp pay etmek, içeriğinizi daha ziyade insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü cihet sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim ortamı yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya isteklendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişki çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim ortamı, belirli bir hedef kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden ilişkilantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize tutkundır. Feysbuk hala dünyanın en koskocaman sosyal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B müşteriları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ittihaz döngüsünün er aşamalarında B2B müşteriları ile ilişkilantı monte etmek derunin harika bir nokta. Her sosyal iletişim ortamı platformu farklı derunerik türlerine mevla olsa da bütünü oldukça video/tören odaklıdır. Bu nedenle derunerik oluştururken bunları sosyal iletişim ortamı üzerinden elbette ulaştırmak istediğinizi her hengâm dide önünde bulundurun ve buna nazaran yapılanma konstrüksiyonn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği derunin, pazarlamacılar var olan her platformdan en kazançlı şekilde müstefit olmak derunin sayısal pazarlama taktiklerini kesiksiz uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha ziyade faal kullanıcıevet mevla. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde kısaltarak mesaj, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Amma sosyal medyada başüstüneğu kabil mesajlar kısaltarak ve öz olursa patetik hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnız sağlam deruneren kısaltarak mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif derunerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece ilişki çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, içeriğiniz hedef kitlenizin lakinç ve ilişki düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme derunin haysiyet sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, fen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, selen bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kol kartları kabil derunerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün deruneriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylece, taharri neticelerinda daha güçlü sıralarda ve daha pıtrak görülür, içeriğinize gidiş geliş enseışı katkısızlanır. İyi SEO sonuçları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna tutkundır. Web içeriğinizde kazançlı mesafeştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha ziyade sözcükten oluşan ifadeler) değerlendirmek SEO’nuzu daha kazançlı hale getirir, gidiş geliş ve devirtürme konusunda daha güçlü sonuçlar katkısızlar. Ali itibarlı üçüncü cihet sayfalardan uzvi bağlantılar kaplamak da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir diğer yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir bağlantıya mevrut her tıklama derunin ödeme konstrüksiyonlır. Taharri motorları ve çoğu sosyal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin derunerik dürüstışlarında tayflenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), koskocaman hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve ilişkilantı göstermesi derunin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, ekseriya potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çdüzenışmasıyla tanıtabilir. üste web sitenizi taharri motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tahminını (daha ziyade tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.